FAQ
Hvordan returnerer/ombytter jeg min vare ?
Vi håber, du er vild med dit køb hos Nature Footwear, men hvis du ønsker at returnere din vare, printer du blot returforfmularen ud, som er vedhæftet i din ordrebekræftelse (eller benyt standardfortrydelsesformularen, som findes nederst i handelsbetingelserne her). Herefter pakker du dine varer i en kasse og sætter din returlabel udenpå. Find mere hjælp her eller tjek vores kontaktinfo nederst på siden.
Varer købt på nature.dk kan returneres/ombyttes og refunderes indenfor 14 dage fra du har modtaget din originale ordre – forudsat, at varen er i original stand og emballage.
Bemærk, at vi forbeholder os retten til at afvise returneringer, hvis varen er blevet brugt, beskadiget eller ikke møder vores krav om returnering (se yderligere krav her).
Nature Footwear er ikke ansvarlig, hvis den returnerede pakke bliver beskadiget eller går tabt i forsendelsen.
Hvis du ønsker at ombytte din vare, venter vi, til den returnerede pakke er modtaget, før vi sender dig den nye vare.
Hvad er jeres privatlivspolitik ?
Dit privatliv er vigtigt for os. Hos Nature Footwear indsamler vi kun information, som er nødvendigt for at kunne sende din ordre eller komme i kontakt med dig omkring denne.
Informationen, vi indsamler ved bestilling, inkluderer navn, forsendelsesadresse, faktureringsadresse, email og telefonnummer. Vi gemmer ikke betalings, - eller kortoplysninger. Vi sælger heller dine personlige oplysninger til tredjeparter. Vi reserverer os retten til at ændre i denne persondatapolitik på ethvert tidspunkt.
Læs mere om vores persondatapolitik under her.
Er denne side sikker ?
Alle personlige oplysninger, som gives gennem denne side, er beskyttede. Ingen informationer videregives til tredjeparter. Serveren på Nature Footwear benytter en særlig kryptering for at sikre, at oplysningerne forbliver beskyttede. Derudover er der tilføjet online sikkerhed for at beskytte din information mod uberettiget brug i form af den avancerede SSL (Secure Sockets Layer) kryptering. Læs mere om vores persondatapolitik her.
Hvad gør jeg, hvis jeg får problemer ved bestilling ?
Hvis du oplever en fejl når du bestiller, kan det være, at din browser og vores hjemmeside ikke samarbejder. Afhængig af, hvornår fejlen opstår, kan din bank holde betalingen på din konto, men pengene vil ikke blive sendt til Nature Footwear.
Kontakt os på chatten, på mail info@nature.dk eller på +45 73 70 93 28, hvis du oplever dette.
Hvordan kan jeg holde øje med min ordre ?
For at se statussen på din ordre, skal du blot logge ind på din konto. Hér kan du vælge at se din ordre, og herefter se, om den er fuldført, er under forsendelse eller om den mangler at blive afsendt.
Hvis du har gennemført ordren som gæst, har du fået et tracking-link ved bestillingen. Kontakt teamet på chatten i højre nederste hjørne eller se yderligere kontaktoplysninger nederst på siden.
Hvornår bliver min ordre afsendt ?
Din ordre vil blive sendt 1-2 dage efter du har bestilt den. Du kan altid tjekke statussen på din ordre ved at logge ind på din konto, eller ved at tjekke tracking-linket, du fik sammen med din forsendelses-email.
Hvad gør jeg, hvis jeg vil ændre min ordre ?
Kontakt os på chatten nederst i højre hjørne, på mail info@nature.dk eller på +45 73 70 93 28, hvis du ønsker at ændre din ordre.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål ?
Tjek de andre sider under menuen ”Hjælp".
Hjalp det ikke? Fang os på chatten nederst i højre hjørne eller på:
Mail: info@nature.dk
Tlf: +45 73 70 93 28
Se telefontider hér.